Spektakl „Koniec” na podstawie tekstu S.Becketa zrealizowany przez Teatr KOD z Dębna - Jan Stępniewski-Janowski


Moim zdaniem spektakl był świetnie zinterpretowany, oraz zagrany przez Bartosza. Początek był dla mnie trochę nie jasny, nie wiedziałem skąd wychodzi nasz bohater, wiedziałem tylko tyle, że jest to placówka organizacji charytatywnej (nie wiadomo czym się zajmującej) gdzie dostał ubranie i pieniądze. Spodobało mi się wykorzystanie rekwizytów przez aktora, który pomimo ich niewielkiej ilości potrafił stworzyć atmosferę wnętrza domu w mieście, zniszczonej chatki w górach, a nawet łódki na oceanie. Samo zakończenie spektaklu pozostawiło mnie z wieloma pytaniami i dużym niedosytem, aż nabrałem chęci przeczytać Becketa i spróbować zinterpretować tę opowieść samemu.

Jan Stępniewski-Janowski


Komentarze

Popularne posty