Wolontariusze o Festiwalu

Jan: Jakie macie wrażenia po warsztatach ”EKSPRES-JA-CIAŁO” teatru Brama?
Eliasz: Na początku było trochę dziwnie, ale później atmosfera była niesamowita!
Magda: Pozytywne, bardzo podobało mi się to że te zajęcia bardzo nas zintegrowały.
Julia: Było niesamowicie, wrażenie wywarło na mnie to, że grupa 15 osób które się nie znają pod koniec zajęć zaczyna czuć więź!

Jan: Czemu zdecydowaliście się pomagać przy ofmacie?
E: Interesuje się teatrem i chciałbym zobaczyć różne przedstawienia, oraz zawrzeć nowe znajomości.
M: Chciałam zobaczyć przedstawienia grup z całej Polski.
J: Teatr jest moim ukrytym hobby i zainteresowała mnie możliwość pomocy w środowisku teatralnym.

Jan: czego oczekujecie od tegorocznego festiwalu
E: Nowych znajomości, oraz ciekawych spektakli.
M: Pozytywnej energii, nowych znajomych,  oraz miłej atmosfery.
J: Tego aby grupy wspierały się,  a także pozytywnej energii, takiej jaką dało się odczuć już podczas warsztatów.

Jan: Dziękuje za wywiad.

Wolontariusze: My też dziękujemy


Komentarze

Popularne posty